Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Linda (KruXet) - 21 maj 2014 12:16

Någonting jag alltid äcklats av är parfymdoftande människor!

Inte bara för att jag själv är allergisk mot någonting i dom, utan jag tycker att det luktar så jävla äckligt ! Det är svårt att hindra ansiktet att göra en grimas då någon går förbi och stinker som en hel parfymfabrik!


Visst, deo i all ära för att förhindra den värsta svett lukten att nå någons känsliga näsa. Väldigt få gillar kraftig svettlukt. Men även deo tycker jag ska ha någon väldigt mild och neutral doft, likaså tvål och schampoo.

Annars blokerar man bara feromonerna som gör oss kära och galna ;)


Jag tror starkt på att anledningen till att man har många korta och olyckliga förhållanden idag är p.g.a feromon hindrande lukter och medel.

Det är ju dom som gör oss kära på riktigt!

Idag går man bara på utseendet: "kolla den där hunken, han är ju sååå snygg! Vilka magmuskler sen, och kolla rumpan!", eller , "Kolla in den där bruden! Vilka tuttar! Spirorna går ända upp va?"

Många tar fel på kärlek och kåthet.

Det är inte så konstigt då man gör allt för att se/lukta "perfekt"... Då går man inte på vad man egentligen känner.


Jag ser detta fenomen på mina kompisar/fd kompisar med, speciellt tjejerna. De som sminkar sig, parfymerar sig m.m har haft fler flyktiga förhållanden än de som struntat i sådant.

Visst, vill man knulla runt som en kåt katt i hela sverige så är väl de ett bra sätt att säkra sig för att inte dra på sig ett seriöst förhållande.

Men, för de som vill ha ett riktigt stadigt förhållande rekomenderar jag till att ta det lugnt med stinkflaskan! Både män och kvinnor!

Man har störst chans att hitta rätt partner med sina egna feromoner!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards